Veșnică nerecunoștiință profesorilor mei!

Trebuie să lămurim un lucru încă de la început: școala nu e gratuită. Punct. Și când afirm acest lucru, spun că o plătim în totalitate, fie că o urmăm la stat sau la privat. Taxele noastre pentru care muncim 6 luni pe an pentru a le plăti sunt o formă de taxă de protecție pe care o dăm statului pentru ca acesta să ne lase în pace iar din aceste taxe plătim școlarizarea copiilor sau mai bine spus îndoctrinarea lor. Acum că am afirmat că plătim pentru a ni se “deschide calea către tărâmurile cunoașterii” (așa cum a afirmat în legătură cu școala un reporter ignorant) trebuie să ne alegem totuși cu ceva de pe urma școlii. De ales ne alegem dar nu cu ceea ce ne-am aștepta.

Școala nu înseamnă cunoaștere ci propagandă și asta a însemnat dintotdeauna în orice țară de pe Glob. Putem să ne spunem și că școala nu răspunde la cele mai importante întrebări ale vieții ci la cele mai insignifiante.

Ce suntem?

Conștiință Infinită care se reîncarnează de-alungul lanțului karmic dacă nu a învățat lecțiile pe care trebuia să le învețe sau pleacă într-o lume mai bună dacă le-a învățat. Asta au început să descopere științele de graniță (parapsihologia) iar serviciile secrete ruse și instituțiile de forță din această țară iau foarte în serios această ipoteză.

Dar ne învață școala asta? 

Nu.

Religia predată la școală ne învață doar că suntem un biet prăpădit aflat la cheremul unui zeu capricios care după ce moare va merge în rai unde va cânta la harpă alături de îngeri sau în iad unde dracii îl vor chinui veșnic pentru câteva păcate comise într-o viață scurtă de câteva zeci de ani. Religiile au parțial dreptate dar nu în modul în care ne sunt predate la școală.

Ce este universul?

O hologramă așa cum descoperă din ce în ce mai mulți oameni de știință. E o hologramă și nimic mai mult dar nu învțăm asta la școală ci trebuie să căutăm de unii singuri iar unii nu vor găsi răspunsul niciodată chiar dacă trec prin mii de universități.

Este lumea solidă?

Nu, nu este, deoarece o hologramă nu e solidă iar soliditatea este o iluzie dar asta nu o aflăm de la ignoranții care ne predau așa-zisa cunoaștere și care sunt plătiți pentru asta.

Cine conduce lumea în realitate?

Sigur nu oamenii de paie prezentați opiniei publice ci niște indivizi care nu sunt deloc simpatici. Sunt aceiași indivizi care controlează sistemul de așa-zis învățământ și care ne programează cu ajutorul acestuia.

Aflăm realitatea întunecată despre liderii din umbră care conduc planeta?

O aflăm, e drept cu greu, dar nu de la așa-zișii noștri profesori. Acestea sunt o parte din întrebările la care ar trebui să răspundă profesorii noștri dar nu pot deoarece habar nu au să răspundă.

Dar cu ce ne mai alegem de pe urma școlii în afară de bani cheltuiți și îndobitocire?

Va spun eu: cu traume fizice și psihice și vizite la psiholog sau psihiatru. Câți dintre noi nu au încăput pe mâna unui bully sau nu au simțit pe obraz sau ceafă palma grea a unui “prof” de matematică care era supărat că nu îi puteai rezolva o tâmpită de ecuație (subsemnatul poate depune mărturie în acest sens). Nu putem trece și pe lângă faptul că presiunea rezultatelor poate trimite copilul pe banca psihiatrului sau, mai rău, la cimitir. Cazurile de copii care s-au sinucis din cauza unei note proaste sau a unui examen picat nu sunt rare.Din șoală ieși sclav și nu om pe picioarele tale.

Acesta e motivul pentru care familia Rockefeller a sponsorizat și controlat sistemul de învațământ american iar magnatul John D Rockefeller a afirmat la un moment dat scopul său: “Nu vreau o națiune de oameni care gândesc ci o națiune de muncitori”. Nu mai punem la socoteală propaganda colectivisto-comunistă care se predă în școlile americane și care ajunge rapid în România pe filiera Uniunii Europene. Corectitudinea politică e la putere în State dar nici noi nu vom scăpa de ea. Ca o scurtă paranteză, atragem atenția că elitele merg la școli diferite față de restul populației. În timp ce școlile unde merg copii mai marilor zilei îi pregătesc pentru a fi liderii de mâine, școlile pentru plebei pregătesc copiii de rând pentru a-i sluji pe stăpânii de mâine.

Vae victis! Iar învinșii suntem noi, cei mulți. Deci, cu ce rămânem de pe urma școlii?

Plătim bani grei pentru manuale, caiete, meditații, haine și multe altele și totuși trebuie să rămânem cu ceva folositor. Da, e adevărat, rămânem cu socializarea și cu prietenii pe viață și cam atât. Dar și acestea se pot obține mergând în parc, club, în fața blocului sau la un suc.

Merită oare aceste sacrificii?

Rămâne ca noi să decidem, însă informațiiler introduse în mințile noastre în copilărie pot să ne schilodească viitorul. Acest lucru îl face școala pe care o putem considera cel mai mare ucigaș de minți de pe planeta noastră.

Și pentru a încheia sugestiv îl cităm pe doctorul Richard Day, un apropiat al familiei Rockefeller și deci un om care știa foarte multe. El a descris viitorul copiilor și al sistemului de învățământ în urmă cu aproape 50 de ani: “copiii vor petrece mai mult timp la școală dar nu vor învăța mare lucru”. Cruda realitate a acestor cuvinte este mai mult decât sugestivă pentru noi toți.

Autor: Cimpoieru Ciprian

Fabricile de îndoctrinare la început de an școlar
5 (100%) 2 votes

Comentari

comentari