După ce conectam imprimanta la calculator cu ajutorul cablului USB, teoretic, documentele pot fi printate. Cu toate acestea, uneori, imprimata generează o eroare care arată că imprimanta este Offline. Pentru a rezolva această problemă imprimanta trebuie setată din modul offline în online.
Pentru Windows si MAC urmează instrucțiunile de mai jos:
Instrucțiuni pentru Windows PC
1. Deschide meniul Start și dă clic pe „Printers and Faxes” (Imprimante și Faxuri). Aceasta va deschide o fereastră cu lista imprimantelor instalate în calculator.
2. Dublu-clic pe pictograma imprimantei pe care dorești să o setezi on-line. Se va deschide o fereastră pop-up, în care o să apară sarcinile curente și lista de imprimat, în așteptare.
3. Du-te la imprimantă în bara de meniu a ferestrei pop-up și debifează „Use printer offline” (Utilizează Imprimanta Deconectată). Această acțiune va schimba imprimanta din modul offline în modul online.
Instrucțiuni pentru Mac
1. Deschide „System Preferences” (Preferințe de Sistem), din pictograma Apple Menu.
2. Du-te la panoul de control și selectează pictograma Print&Fax (Imprimanta&Fax) din categoria Hardware.
3. Alege imprimanta pe care dorești să o selectezi din lista de pe partea stângă a ecranului. Apoi, dă clic pe „Open Print Queue” (Deschide coada de imprimare).
4. Clic pe „Resume printing” (Reia Imprimarea) din partea de sus a ferestrei care este la rând pentru a seta imprimanta din modul offline în online.
No Comment! Be the first one.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.