În scopul de a eficientiza lucrul la calculator, puteți crea comenzi rapide pe desktop pentru programele preferate, melodiile preferate și documentele importante, dar puteți crea, de asemenea, o comanda rapidă pentru a deschide imprimanta și a examina procesele sale, care se derulează în prezent. Crearea unei comenzi rapide pe desktop (shortcut desktop) la imprimantă ușurează procesul de verificarea a lucrărilor tipărite, precum și obținerea celor mai bune rezultate. În ghidul pe care îl vom elabora, vă vom explica cum să adăugați pictograma imprimantei pe desktopul computerului dvs. Haideți să vedem!

Instrucțiuni

1. Faceți clic pe butonul „Start” și selectați „Panou de control” din meniu. Faceți dublu clic pe pictograma „Imprimante”.

2. Faceți clic dreapta pe imprimanta a cărei pictogramă pe care doriți să o adăugați pe desktopul computerului dvs. Alegeți „Creare comandă rapidă” din meniu.

3. Selectați „da” când computerul vă întreabă dacă sunteți de acord să adauge o comandă rapidă pe desktop. Faceți dublu clic pe pictograma care apare acum pe desktop pentru a deschide proprietățile și comenzile imprimantei.

4. Când imprimanta procesează, o pictogramă va apărea în bara de instrumente.

 

Comentarii pe Facebook