Documentele PDF le putem citi pe orice dispozitiv, fie că este vorba de un computer, tabletă sau smartphone. Dacă vrem să scriem într-un PDF, lucrurile se complică și încă destul de mult, deoarece nu este atât de simplu pe cât pare. De aceea, în acest articol am decis să vă arătăm cum se scrie într-un fișier .pdf, într-un mod practic și fără niciun cost.

Cel mai simplu mod de a scrie într-un document .pdf, este folosirea programului OpenOffice (echivalentul Microsoft Office, care este gratuit și open source), îl puteți descărca de la acest link.

După ce ați instalat OpenOffice pe computer, descărcați extensia “Oracle PDF Import” de la acest link.

Deschideți OpenOffice Writer, făcând clic pe pictograma sa.

Accesați meniul “Instrumente” (Tools), alegeți “Extension Manager” și faceți clic pe „Adăugare” (Add).

Se va deschide o fereastră din care să alegeți un fișier: navigați la locul în care ați salvat extensia și selectați-o. Faceți clic pe „Deschide” (Open).

Acceptați acordul de licență, făcând clic pe “Accept”. Gata, aveți deja extensia cu care puteți edita fișiere PDF.

Pentru a scrie într-un .PDF, la fel ca în .DOC, deschideți fișierul în OpenOffice Writer, făcând clic pe “Fișier” (File)> “Deschidere” (Open). În curând veți vedea că puteți edita cu ușurință fișiere PDF.

 

Comentarii pe Facebook