În zilele noastre, cel mai bună modalitate de a compara prețurile și achiziționa produse mai ieftine, este să folosim site-urile de comerț online. Cei drept, depindem de aceste cumpărături online din ce în ce mai mult, și probabil după ce încheiem achiziția vrem să știm unde se află coletele. În acest sens, putem obține informații despre expediere, prin intermediul platformelor sau aplicațiilor companiilor de livrări acasă. Ei bine, este destul de simplu. În cele ce urmează, vom vedea cum se urmărește un coletul trimis prin Poșta Română, Fan Curier, GLS, DPD, SAMEDAY, Cargus, UPS, DHL și 17TRACK.
Poșta Română
În primul rând, pentru a urmări pachetul dvs., trebuie să accesați site-ul web al Poștei Române. Pentru a face acest lucru, dați clic aici.
Apoi faceți clic pe „Track & Trace” în partea stângă sus.
Introduceți numărul corespunzător în câmpul “introdu numărul trimiterii”, făcând clic pe „Căutați” în interiorul casetei și așteptați ultimii pași pe care trebuie să îi faceți pentru a cunoaște starea expedierii.
Există, de asemenea, o modalitate de a cunoaște starea expedierii dvs. prin alerte. Acestea pot fi direcționate către adresa de e-mail.
FAN Courier
Cum urmăriți coletul trimis prin Fan Curier? La fel de simplu ca în cazul celorlaltor companii de livrări acasă. Accesați site-ul FAN Courier, dați click pe linkul de mai jos și introduceți numărul de AWB.
SAMEDAY
Ca și în cazul serviciului de curierat de mai sus, puteți urmări traseul coletului dvs. direct pe site-ul oficial SAMEDAY, dând click pe acest link și introducând numărul de AWB.
În cazul în care sunteți abonat, completați caseta de sus, „LOGIN eAWB” cu toate informațiile solicitate (nume utilizator și parola). Dacă, dimpotrivă, nu sunteți abonat SAMDAY, completați bifați caseta cu numărul dvs. de expediere.
GLS
Pentru a urmări coletul expediat prin GLS, accesați site-ul oficial al companiei de livrări, făcând click pe următorul link. Apoi, pur și simplu, introduceți numărul de expediere în caseta de sub textul “Urmărire expediere”.
Cargus
Pentru a afla în ce loc se află coletul dvs. acum, tot ce trebuie să faceți, este să introduceți în linkul de mai jos numărul de urmărire pe care îl aveți și să vă încercați norocul.
Urmărește coletul
DPD
Atunci când ați fost notificat de către comerciantul online că produsele dvs. v-au fost repartizate spre a fi livrate de către compania DPD, pentru a afla unde se află coletul dvs., accesați site-ul companiei pe acest link. Apoi faceți clic pe caseta “Urmărire expediere” care se sub slider.
Introduceți numărul coletului în aplicația de tracking a companiei şi apăsați tasta “Enter”.
UPS
În cazul în care ați comandat produse de pe un site de comerț online din alt stat și comanda dvs. a fost direcționată către compania UPS, puteți verifica statusul livrării în felul următor:
- Accesați site-ul oficial al UPS, apoi faceți click pe butonul TRACKING din partea de sus.
- Introduceți numărul de AWB și apăsați butonul “TRACK”.
DHL
DHL are o aplicație foarte bine pusă la punct de aflare în permanență unde se află coletul. Pentru a urmări coletul expediat prin DHL, accesați site-ul companiei de livrări, dând click pe acest link și introducând numărul de urmărire.
Urmărirea pachetelor internaționale – 17TRACK
Știm că, atunci când faceți o comandă internațională, este important să cunoașteți data exactă a sosirii. Și, dacă ați cumpărat vreodată produse de pe magazinele online din China, cel mai simplu mod de a afla statul pachetelor dvs., este să folosiți platforma 17TRACK, o platformă „all-in-one” de urmărire a livrărilor. 17TRACK este util în special în urmărirea coletelor care vin din China, dar și din alte țări din lumea întreagă.
O altă caracteristică utilă a acestui site este că vă permite să introduceți mai multe numere de urmărire simultan și să efectuați o singură căutare pentru toate în același timp.
Pentru a afla unde se afla pachetul dvs. în acest moment, introduceți numărul expedierii pe site-ul oficial și apăsați butonul “URMĂREȘTE”.