Home Tehnologie, Nou Cum se șterge o secțiune dintr-un document Word?
NouTehnologie

Cum se șterge o secțiune dintr-un document Word?

O funcție foarte utilă pe care o are Word este de a insera întreruperi de secțiune într-un document. Acest lucru oferă posibilitatea de a adăuga diferite formate fără a fi nevoie să modificați restul textului. Problema care apare cu acest tip de opțiune este aceea că de multe ori este necesar să aveți configurații diferite în document, de exemplu, aveți nevoie să afișați o foaie pe orizontală și celelalte pe verticală sau să partajați un document digital. Pentru a rezolva această problemă, va trebui să urmați câțiva pașii simpli, pe care vi-i prezentăm mai jos.

1. Dacă doriți să ștergeți manual o secțiune dintr-un document Word, deschideți documentul care are acea pauză.

2. Faceți clic pe butonul „Home / Acasă”.

3. Găsiți grupul „Paragraph / Paragraf”.

4. Selectați butonul „Show/Hide / Afișare/Ascundere” sau „Paragraph Marks / Marcaje paragraf, reprezentat de caracterul ¶, care transformă caracterele ascunse precum spațiile, marcajele de paragraf sau marcajele de tabulator.

5. Pauza secțiunii va apărea pe albastru sau negru.

6. Pentru a-o șterge va trebui să o selectați și apoi să apăsați tasta „Del”.

 

Comentarii pe Facebook

Author

ThePOC

error: Content is protected !!
Enable Notifications    OK No thanks