Dacă ați cumpărat ceva de pe AliExpress și doriți să faceți o recenzie, pozitivă sau negativă, vă vom explica cum o puteți adăuga. AliExpress are implementat un astfel de sistem în care puteți evalua foarte bine un vânzător. Iar pentru a face cumpărăturile mai ușoare pentru alți utilizatori AliExpress, vă puteți face cunoscute experiențele. Aceste informații vor fi publice, așa că fiți sincer și politicos. În continuare, vă va arăta cum vă puteți scrie propria recenzie pentru un anumit produs pe care l-ați achiziționat recent și l-ați primit la un punct de ridicare.
Cuprins
Cum să evaluezi și să scrii recenzii pe AliExpress?
Dacă ați confirmat livrarea comenzii, sunteți gata să lăsați o evaluare și să scrieți o recenzie. Trebuie să găsiți o listă de comenzi anterioare și să faceți clic pe cea pentru care doriți să lăsați evaluarea și recenzia. Scrieți recenzia dvs. în română și engleză! Tot ce trebuie să faceți este să parcurgeți următorii pași:
Pasul 1: Conectați-vă la My AliExpress
Vizitați site-ul AliExpress și conectați-vă la contul dvs.
Pasul 2: Găsiți mărfurile livrate
Accesați Tranzacții (Tranzacții), faceți clic pe Manage Feedback (Gestionare feedback), apoi faceți clic pe Orders Awaiting My Feedback (Comenzi în așteptarea feedback-ului meu).
Pasul 3: Lăsați feedback
Pe pagina Leave Feedback pentru această tranzacție.
Pasul 4: Evaluați vânzătorul
Evaluarea vânzătorului implică alegerea numărului de stele pe care doriți să-l acordați și să introduceți o explicație a evaluării dvs. Feedback-ul dvs. ar trebui să cuprindă detalii despre experiența de cumpărare, calitatea produsului și livrarea.
Pasul 5: faceți clic pe Leave Feedback (Lăsați feedback).
Pot lăsa o recenzie pe AliExpress după 30 de zile?
În general, nu puteți lăsa feedback după 30 de zile, dar îl puteți extinde, dacă aveți nevoie de ceva mai mult timp pentru a testa toate caracteristicile produsului.
Îmi pot schimba recenzia pe AliExpress?
Din păcate, odată ce ați postat recenzia despre un produs, aceasta nu mai poate fi schimbată. Aceasta face parte din politica AliExpress de a evita schimbarea ratingurilor, deoarece multe persoane ar putea ajunge în dispute fără sens cu vânzătorul. Așa că cel mai bine este să încercați produsul cu câteva zile înainte de a adăuga un rating, astfel încât să puteți deschide și o dispută dacă există o problemă cu produsul.
Alternativă: lăsați un feedback suplimentar
Deoarece nu puteți edita recenzia, cel mai bun lucru pe care puteți sa-l faceți dacă părerea dvs. s-a schimbat, este să adăugați un alt feedback. Și există mult timp alocat pentru aceasta: 150 de zile de la data publicării comentariului, astfel încât 5 luni pentru testarea unui produs este o perioadă destul de acceptabilă.
Pentru a lăsa un feedback suplimentar, pur și simplu accesați lista de comenzi, găsiți comanda în cauză și faceți clic pe Leave additional feedback (Lăsați feedback suplimentar).
Cum raportez un vânzător rău pe AliExpress?
Pentru a nu mai folosi formularul de contact din site, puteți să le scrieți direct reprezentanților Aliexpress prin e-mail. Iată cele două adrese de contact: [email protected]; [email protected].
No Comment! Be the first one.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.