Home Sănătate, Nou Cum se tratează osteoporoza cu remedii homeopate?
NouSănătate

Cum se tratează osteoporoza cu remedii homeopate?

Odată cu înaintarea în vârsta, scheletul devine fragil. Pentru a păstra o sănătate bună și a preveni osteoporoza, homeopatia (împreună cu alți factori) poate fi un aliat puternic în acest sens. Estrogenii homeopatici ajută la menținerea și construirea masei osoase și nu produc efecte secundare sau risc de cancer, precum cele chimice. Prin urmare, haideți să descoperim remedii homeopate pentru a preveni și trata tulburările de osteoporoză.

Ce este osteoporoza?

Osteoporoza este fragilitatea oaselor, observată mai ales după menopauză. Rezultă dintr-o scădere a masei osoase, care este mai mare și mai rapidă la unele femei. Sunt implicați factorii familiali și hormonali. Osteoporoza poate fi favorizată de un deficit de calciu, fosfor sau vitamina D. Dintre tulburările digestive, poate fi implicat și un tratament prelungit cu corticosteroizi, și un deficit de hormoni tiroidieni. Fumatul este un factor de risc: luați în calcul reducerea sau stoparea acestuia. În plus, remediile homeopate naturale vă pot ajuta foarte mult să asimilați acele substanțe care contribuie la formarea masei osoase.

Substanțele importante care tratează osteoporoză

Pentru a combate osteoporoza, în primul rând încercați să luați o mulțime de vitamina B (B6, B9 și B12) E, K, antioxidanți și săruri minerale, cum ar fi magneziu, siliciu, cupru, zinc și mangan. De asemenea, este important să realizați un echilibru între carbohidrați și proteine, ținând cont de faptul că matricea osoasă este formată din proteine și minerale și, prin urmare, este evident că lipsa proteinelor vă favorizează subțierea oaselor. De aceea, este necesar să combinați carbohidrații cu proteinele la toate mesele, inclusiv la micul dejun, deoarece vă veți îmbunătăți echilibrul insulinei, care este de asemenea implicat în metabolismul osos.

În plus, pentru a încetini progresia bolii, este recomandat să consumați alimente bogate în calciu, un mineral esențial care ajută la dezvoltarea si menținerea sănătății oaselor. Rețineți că aportul total necesar de calciu pe zi pentru un pacient cu osteoporoză este de un gram. Majoritatea dintre noi credem că laptele are mult calciu (la urma urmei este alb), dar corpul absoarbe mai bine calciul din leguminoase, legume cu frunze verzi (cum ar fi varza sau broccoli) sau din nuci (cum ar fi migdalele). Mai mult, luând magneziu din alimente sau suplimente, veți ajuta de asemenea calciul să-și îndeplinească misiunea.

Cele mai bune plante pentru osteoporoză

În homeopatia clasică, trebuie să selectați un remediu corespunzător în funcție de specificul problemelor și suferințelor cu care vă confruntați dvs. Acest lucru depinde de simptomele respective și de context. Iată doar câteva exemple cu cele mai bune plante pentru osteoporoză:

Coada calului, bogat în siliciu, ajută la absorbția si fixarea calciului. Turnați o linguriță de coada calului într-o linguriță de apă clocotită. Lăsați-o la infuzat 10 minute, filtrați decoctul și beți-l de 3 ori pe zi.
Îl puteți lua și sub formă de capsule.

Lithothamne (algă calcarea), este o algă remineralizantă și importantă în echilibrul acido-bazic.

Tătăneasa sau iarba lui Tatin (Symphytum officinale), ajută în procesele degenerative ale corpurilor vertebrale, favorizează vindecarea fracturilor osoase, ameliorează durerea osteoporoziei.

Bambusul, stimulează producția de colagen care facilitează reconstrucția cartilajului.

Urzica este remineralizantă.Turnați 60 g de frunze și fierbeți-le într-un 1 litru de apă. Lăsați-le la infuzat 10 minute, apoi filtrați ceaiul. Beți una sau două căni. O puteți lua și sub formă de capsule.

Faceți o cură alternând cu coada calului, tătăneasă și litotamna.
Luați coada-calului timp de 21 de zile, opriți-vă 7 zile, apoi continuați cu tătăneasă timp de 21 de zile, opriți-vă 7 zile, apoi luați litothamne.

Suplimente homeopatie naturale împotriva osteoporozei

În ceea ce privește suplimentele, pentru un echilibru corect este util să integrați un acid și un întreg spectru de minerale esențiale și săruri minerale Schüssler. În osteoporoză, sunt utilizate în special următoarele suplimente naturale:

Silicea (acid): este recomandat pentru țesut conjunctiv slăbit, oase subțiri, glezne slabe și articulații slabe. Favorizează absorbția calciului. Pentru ostroporoza, este indicat să luați de 3 ori pe zi granule de silicea 200 CH.

Calcarea carbonica: stimulează acțiunea osteoblastelor în producerea de os nou. Ajută împotriva tulburări ale metabolismului osos, simptome de osteoporoză în partea superioară a spatelui și umerilor. Luați calcarea carbonica 9-15 CH, 5 granule de 1-3 ori pe zi pentru prevenirea osteoporozei.

Calcarea fluorica: este indicată în caz de osteoporoză asociată cu alte afecțiuni precum osteofitoza severă și precoce cu osteofitoză marcată, exostoză, chisturi osoase, tendința la scleroză a țesuturilor periarticulare și asimetrii scheletice. Ca tratament, luați calcarea fluorica 9-15 CH, 5 granule de 1-3 ori pe zi.

Calcarea phosphorica: este indicată la subiecții cu membrele lungi, cu oase „subțiri” și cu tendința de fracturi, în special la nivelul gâtului femurului. Este unul dintre marii preventivi ai osteoporozei. În tratamentul homeopatic al osteoporozei, este recomandat să luați calcarea phosphorica 9-15 CH, 5 granule de 1-3 ori pe zi.

Manganum sulfuricum: ajută în formarea cartilajului și a oaselor.

Strontium carbonicum: este utilă în afecțiunea osoasă cu masă osoasă redusă și risc crescut de fracturi osoase (osteoporoză).

Exercițiile și osteoporoza: oasele au nevoie…

Sănătatea structurilor depinde de activitățile fizice regulate.

În afară de tratamentele naturale pe care ar trebui să le adoptați, este esențială una dintre cele mai bune acțiuni preventive și de tratament care îmbunătățesc osteoporoza: să urmați aproape zilnic cel puțin un exercițiu fizic. Într-adevăr, exercițiul fizic, pe lângă creșterea masei osoase, reduce durerea asociată bolilor articulare și îmbunătățește echilibrul și rezistența. Ce fel de exerciții trebuie să faceți? Mersul pe jos în aer liber ajută la menținerea masei osoase, dar dacă doriți să vă dezvoltați oasele, aveți nevoie de exerciții fizice mai viguroase.

Comentarii pe Facebook

Author

ThePOC

error: Content is protected !!
Enable Notifications    OK No thanks